YVAP verzameld persoonlijke en bedrijfsinformatie op verschillende manier wanneer je een dienst(en) en dus overeenkomst aan gaat met YVAP, wanneer jij je registreert voor dienst(en) aangeboden door YVAP of door het bezoeken van de YVAP website. Door te registreren accepteer je de verzameling van jouw persoonlijke- en bedrijfsgegevens door YVAP.
Om de uitvoering van de overeenkomst mogelijk te maken en dus mijn dienst(en) optimaal aan jou te kunnen leveren moet ik voor elke overeenkomst de volgende informatie verzamelen en opslaan:
– Voor- en achternaam;
– Bedrijfsnaam;
– Adres (indien factuuradres afwijkend is, verzamel, registreer en sla ik deze ook op);
– Telefoonnummer;
– E-mail adres;
– Overig benodigde gegevens om mijn dienst(en) uit te kunnen voeren (hierbij kun je denken aan inloggegevens van de systemen waarin jij mij wilt laten werken).
Ook verzamel ik informatie over website verkeer (Google Analytics) en andere commerciële informatie (Facebook, Twitter en LinkedIn) welke ik gebruik om patronen in kaart te brengen welke ik gebruik voor eigen onderzoek, marketingdoeleinden en om mijn website aan te passen om nog beter aan jouw wensen te kunnen voldoen.
De YVAP website verzameld geanonimiseerde gegevens via Google Analytics. Zo kan ik zien hoe bezoekers zoals jij de website gebruiken. Ik gebruik deze informatie om gefundeerde beslissingen te nemen over de inrichting van mijn website. Tevens optimaliseer ik hiermee de werking van de website.
Om zorgvuldige verwerking mogelijk te maken heb ik de volgende maatregelen getroffen:
– Ik heb een verwerkersovereenkomst met Google gesloten;
– Ik heb het laatste octet van het IP-adres gemaskeerd;
– Ik heb ‘gegevens delen’ met Google uitgezet;
– Ik maak geen gebruik van andere Google diensten in combinatie met de Google Analytic cookies.
Omdat de patronen, wensen en eisen continue wijzigen, bewaar ik deze verzamelde informatie tot maximaal 1 jaar.
Voor facturatie en mijn financiële administratie verwerk en sla ik de volgende informatie op:
– Voor- en achternaam;
– Bedrijfsnaam;
– Adres (indien factuuradres afwijkend is, verzamel, registreer en sla ik deze ook op);
– Telefoonnummer;
– E-mail adres;
– Kamer van Koophandel nummer;
– Btw nummer;
– Klantnummer;
– Factuurnummer;
– Bankgegevens;
– Openstaand saldo.
Zonder deze gegevens kan ik je betaling niet verwerken. Deze gegevens heb ik dus nodig voor de uitvoering van mijn dienst(en) en overeenkomst.